![]() |
дигитални услуги » графичен дизайн |
Корпоративна идентичност, дизайн на лого, предпечатна подготовка, рекламни материали
Защо графичният дизайн е толкова важен за промоцията на стоки и услуги? Факт е, че визуалната информация представлява около 80% от цялата информация, възприемана от човек.
Графичният дизайн трябва да е привлекателен и стилен, трябва да работи за целите, за които е създаден - работещи визуални комуникации за повишаване информираността и разпознаваемостта на марката.
» Фирмената идентичност и нейната особено важна част - логото;
» Илюстрации в книги и списания, пощенски картички;
» Плакати;
» Материали за презентация: брошури, листовки, каталози, фирмени календари и др .;
» Опаковане и етикетиране на стоки;
» Сувенирни продукти;
» Дизайн за уеб ресурси, компютърни игри и много други.